Tesisat Dergisi 165. Sayı (Eylül 2009)

HABERLER MCE için Son Hazırl ıklar Tamamlanıyor Mİtaelrykae,z Rho'da bulunan Fiera Milano Fuar i'nde, 23-27 Mart 2010 tarihleri yseınndilaendebüzenlenmesi planlanan ve ısıt a m ra a, ilir enerji kaynakları, iklimlendirme, soğutma, tesisat, banyo tesisat sektörleri, tesisat komponentleri, su işleme ve banyo ürünleri alanında dünyanın önde gelen fuarı olan MCE -Mostra Convegno Expocomfort 2010'un başlamasına yaklaşık 6 ay var. Şu ana kadar MCE'ye başvuran katılımc yısı l.200'ü aşmış durumda ve bunaı hseam İk t a a t ly ıl a ım 'dan hem de diğer ülkelerden gelen cılar dahil. Katılımcılar, toplam fuar alanının yüzde 85'inden fazlasını kaplıyor. Fuar Direktörü Massimiliano Pierini şöyle ifade ediyor: "MCE 2010'u desteklemek için, özel bir promosyon stratejisi hazırladık. Bu stratejiye yönelik olarak, tutarlı ve tek an l s a e m çt lı bir mesaj veren etkili bir medya karışımı ik. Bunun için de, hedeflediğimin İtalyan mveeduyluaslaarraarası ziyaretçilere en uygun olan c leri sadık ziyıanrı ektçuilllearni md ı ikz. i Sl et rbait r e lijki nt ei nMhCed E e 'y f e katılan profesyonellerin profilini yükseltmek ve her şeyden öte, ilgili sektörün gelişimine spıanrıaal er tl toı rl amr aa kk , vyee nbiufni rlma raa v, ey epnrio fi şe sbyaoğnlealnstaı l yaır ı oluşturma anlamında sayısız fırsatlar sun maktır." Önde gelen günlük gazeteler ve italya'daki ysaeykıtnölraer!dayanyısnelaçr ve uluslararası basındaki ilmiş 300'den fazla yayında yer alacak bir reklam kampanyası, en önemli ve büyük tiraja sahip olan gazete ve dergilerde fuarla ilgili haberler, önde gelen yayıncı firma lpaarzvaerlialgmilai sfeakatlör bilgileri ile birilikte yürütülen iyetleri, yaklaşık 300 bin kişi lik bir isim listesini içeren seçkin ve nitelikli bir veritabanına hedeflenmiş doğrudan-posta ile tanıtım faaliyetleri ve de son olarak, özel likle Balkanlar, Orta ve Doğu Avrupa, Akdeniz, Birleşik Arap Emirlikleri ve Körfez Ülkeleri ve mÇinütoealmhhaikt,üazelıre, dünyanın tüm ülkelerindeki cı, distribütör, toptancı, genel müteahhit ve tasarımcı delegasyonları gibi ööznedledagveeletniyepleror.fesyonel gruplara gönderilen 36 Tesisat Dergisi Sayı 165 - Eylül 2009 Fuar Direktörü Massimiliano Pierini şöyle devam ediyor, "MCE 2010 için düzenlen miş olan reklam kampanyasında, sektör deki tüm profesyoneller için internetteki en önemli referans noktası haline gelmiş olan www.mcexpocomfort.it sunduğu bir dizi özel hizmet ile büyük rol oynuyor. İki senede bir düzenlenen bir fuara gösterilecek ilginin az bl ı ağ ış ıgnödza önnşüun da en abkual udna dr ,u3r u8l db ui nğ u9 n9 d4az, i ybaur eytıçl ı n i nin (yüzde 70'i yeni ziyaretçilerden meydana gbealşmaer ık. tBeu) nfuaairlaa vkea yodl aorlamku şd aohl ma aösnı büyük b i r ceki 4 aya kıyasla geçtiğimiz dört ayda, ziyaret edilen kİnotnerunseut. sGitleolbearlinbdielgyüzde 30'Iuk bir artış söz i çağında olduğumuz şu dönemde, bir fuar için en önemli referans noktası o fuarın İnternet sitesidir ki, fuardan 3 ay öncesinde bu fuarın internet sitesi or btaalğalmama d8a4, bİninte4r81 defa ziyaret edilmiştir. Bu net sitesi, katılımcı firmalar, ürünler, erişim ve kayıt başvurusu, düzenli gönderilen haber sirkülerleri, senaryo ha berleri ve her şeyden öte fuar ile ilgili gün cellemeler sunan en öncelikli tanıtım aracı hailine gelmiştir". Fuarın internet sitesi www.mcexpocomfort.it yakın zamanda yenilendi ve yeni görünümü ile fuar katılımcıları ve ziyaretçilere sunulan hizmetlere yönelik kapsamlı içerikler ile do natıldı. Sitede yapılan değişiklikler arasında m "F e ir v ma haberleri" başlıklı özel bir bölüm cut ve bu bölüm sınıfındaki en iyi ürün ler, firma girişimleri ve her ay katılımcılar tarafından güncellenen vaka geçmişleri ile ilgili bilgi ve haberler içeriyor. Ayrıca, ana sayfada katılımcılar için çevrimiçi bir vitrin de sunulmakta. Burada MCE başlamadan önce, katılımcılar fuara katılacak olan ziya retçilere, gazetecilere ve tüm operatörlere ürünlerini tanıtma fırsatı elde ediyorlar. Si tenin, fuarla ile ilgili faydalı bilgiler sunan diğer bölümlerine ilave olarak, "Firma Ha berleri" başlıklı yeni bölüm, fuar katılım cılarından büyük ilgi görmüş durumda ve Mart ayından bu yana bu bölümde lOO'den farklı haber yayınlanmış. Bu bağlamda www.mcexpocomfort.it aynı zamanda MCE 2010'un sunduğu özel prog ramlar ile de önemli bir referans noktası olacak. Özellikle, enerji muhafaza ve ener ji verimliliğini geliştirme anlamında kendi sınıflarındaki en iyi ürünlerini 31 Ekim'e kadar sunacak olan tüm fuar katılımcıla rına yönelik olan "Enerji Verimliliği ve Ye nilikçilik Rehberi" ile. Bilim komitesi tüm kilaeteögnoeriçleıkradne, esnuynedukları üstün özellikler nilikçi ürünleri bir liste haline getirip sunacaklar. 2009 sonbaha rından 2010'un sonuna kadar, bu ürünler Enerji Verimliliği Ve Yenilikçilik Rehberi'ne katılacaklar ve sektördeki tüm profesyo nellerin referans olarak kullanabilecekleri bir veri tabanı oluşturacaklar. www.mcexpocomfort.it ayrıca, MCE'nin banyo dünyası ile ilgili yonu olan Expobagn lenen 3DStereo Shoowçrao p o t r ı m s e ı s at f i u l j t l a i ı n r o ı d n r a g d a a d n üi k z z a a e t n sı­­ lımcı olarak bulunan firmaların önceden bir listesine ulaşmak isteyenler için önemli bir referans noktası görevi de görmekte. Son olarak, www.mcexpocomfort.it ziya retçilere fuar ziyaretlerini planlamada yol gösterecek ve bu sayede yeni iş kontakları kurmada fırsatlar sunacak: Fuar Merkezine erişi katılı m m , i s ç eyahat ve konaklama, kongrelere in kongre merkezinde yapılan ka iyçıtinlarİdnaterunzeutnükzueryruklar olmasını önlemek inden kayıt imkanı, katı lımcı listesi ve katılımcı firmaların listesi ve bu firmalar tarafından sunulan ürün ve çözümler.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=