GÜNCEL Jııi•re'lirıri;ltBuoldardado.-."'ffl" SotutmıÜretimininÇ.Ş~lendirilnıesi İi11İn11itıltr,TTM'.lwsekliuderneklııit~ ~tuillfflllııi•..ııiııbirnümlıBurıJ n solutma alao ı ndakiıııalff~i,ırıtt OWaıliiçalı;maıa,~. lıesiıri,artıı;qıJt""""•~•JÖııelik UrıtimiOnımli olçüdı. mol,ofutuaın S1111Juuıda urnıan ~1oliti """' ""lı.~ ,. dtrin dondooıcul aı. bcari sofu1ııcular., AR-GlÇalı;nıaları Ü~...-:itolefdeki,ofılrMclorllın,ll'YOlann ilıJiıriındinııoirwı.ıııdal<isootınadmni Onı.lıçitt,ı,;olıbıltfl.ıi~dmıı.i lııtıoratıvarobnaluıilo beslerınoli,""1ık- ile~rnılır.Oısasotutnıannıı,ııJanalilt<ej iloatısortısiJ,>ıı,ofılrM~•t+ııileıio>rusUflda ltn-.Ozıffi~,İ.ri'o'flİ!tl•dısotıım, birçol,.,iaııtuuırııaı;tıı-,P,ônlılıloıkipınaıı AA-Gı:.-ı,1mıi31ııapılıııalr,Jin!,..qisiııir, di~~ MWj ııınıril< - tir"'"1tr~ lon iirotimi n tesis uma )'IUJl;ı ttJ ıiaııônernli soıutmadaki ııy~amalan aıa;trılmalr •• aıbı<Jlllık)fititıirıı,ııJıım.,.ıaat,lıklıtir itncatp:ıtaıısiyoli•sa~ptir(irıııldtrçip toliıt,,ıl!Nidir disiplin halinııtoo"'-r. l.lımr1ıtelaıı so ttsisleri, çok-derin soııııına Japon lııı starıe jmrıaııntt«ikl'IUJ~~tôrsoloi tıaııarı , ...-,omı,ırtlo;tirmııönrım ıtıi Goıı nelSonınlar olaral<dıiırlondlı:ır.ı:laoairsaila)'arınıakia olaraklıı.Ganılaııderinsolııtmasis!Offllıri,çirı thrıizdıı,pi.mıı--lrisiır1rıl- •• apar.Uarla löme~ MYO 'iarda tuunan) '11dımıli ~-.. Mıbı dırnaıı 8u mılı,ıeal birteıvıilııjöm""""'° iloJapıl ınatirw solııtma atiııni l u u. . . . . €ıjrırdonn lı>nııda ~R-Gı: çalı;rrı3131ına 0111111 ,eril..ıi ~fKWıieı~.-.ıcıarıtıo\bJn( lualardalıia:ıi)'tetitnileollll!NJ-loriararnlaıalını~ndıoevlttttfllt! €ıjrerdeıi,.,,eraldı~onerjil'llelM wbcuııbiı:imo<lorıoGadıferlordıilnıolidir. l'il<lır~melidir. lo:ınia'ılaiibiliı,;<li!eıiJ[.ık:ıl'ilmeü' ~lf!C3, TTMD n dijor sektiirıl dtme~tıin oodır1ifiııoo"u,ai.taııqitim"olaoa~sai KunımsılGenklililder Sonuç laııınalı,Frulııodi~ıriçin!J)'ıw,ııalıvoteıııik Sotırtınaiiarı,nda...-l'thiımıliirıtiır1ıri -ı.sacadıiinilentı.ısusıarıoı.p,i,a,,ı sıtı.tmaofimi,..ntıirwıtdı~ Jiinetrrri•-ttrtl<lıribaılMWJda)IIİİ bir.-.ıtınııannlıonısuııı~- "111ıı1;tınejilim"re<,ı1Jı;ı,rürıtlidir. liraat lulmolidirlbeltdiJılırir,:«litiM ~. Mpsarn,,_,Sotı.(rnali>rusun:lııifalıiıttelıriilı!ıiılildıbosilMlinsı,fu1ıJomna iıfOrı~oriıı tıeıı~tfldirilmni ilı.tsınıJ l'lı.l '-'llaaıalı o,., TTMD vo sektffll dornekltr ilijlu•tıi/til•dırlenaıtli,""®ral'IJil:ıl; Baırtıu,iik"nllırdı~U~\'D- ilıı!ŞUu.ıınwlo.mujlardanıon)ıhanıteı!ıriilıınüıondiıliklıotirmoodmoıi ,ı,ımnuc.aıa1rtıeııt1endirmıınırarran surıliflı . ..-..Udemtlı.ıoo..rıveuıı- )'LMJaıtlidrCN!J;turwcaı<ttJwetısitoiçıri Ji"ı(ilırıol<tıoluptıuırııwmaıa,reri:;Jelimı u;ıa,mtemsiltdil<Qilir,otl.tına"""tfl~ sindoa,,ıtirink"S.silMlins.ı,,ı,Jnıa~rıa· lidirStklôrılottnıtıilti!ıritdlııılitiflibıl,elt tı~,ıseldöıünsonnandaı'ıa~ a,rılatıilıoolicir. ııtıiie~ırinçalııınasrsailarırıaldrBu.,...ı,, ıı,,-noı:.tıiçiıııdıolı-dr. Pnl.D<ıı-llopo1. .. __ ,..,_f_,_ ~-.-.. t..iıloıiti -o.ı~(i,.~ Soğutma Sektıiründe Eğitim "Telmolojiüretmen i neoöııemli aıtyaııısı.)'dişmişinsangücüvetemel araıbrmadır. Yetişmiş lisan gücünde mühendisin yeri çolı; öoemlidir. Ancakbugiinekada r önplarıdatutu lan.planlananişleı i nuygulayıcısı mühendişlerin yanında düşünen, .ıraşhran , planlayan ve yaratan elemanlara da öoem verilmelidir. Teknolojiyi üretme, hanster etme. uyarlama, kııDanmagörevlerin i yapabilecek mühendisler geleceğimizin ga rantisidir " Tribo)'un::atıoııl<ııua'in...-.:ıtıııu,si"nldi mı~imelılıramuıda~.eu- q,_.ortaınııansı:al;<rtna)'Ol"iındlınıel<içirı i~~ıi ,.....;ı;,. l'<ıl,,-ta Mi1o ıdil ıtitfl ,~ aıas,nda ıır alan oojutma. aını ıanıında kaıınaı'~st"'"'ıerıü Bu"'°''"ıotJrna fflllİİ'""lımeketıı.i;e,tfflnıesi.bDlluııan tırmodirıaıııiiindetaöııorııUil<ııeıxıdao ..ııtinl, J11iun IIIU!ıeııdi~;ı. ~,motil'l i•i <Mddelırden M)mılli ...ıaınta;ıaıın in1il bırisıdir. 1~ ı«;i\i~. ilurıci yasanın al<sinı, 1ıluıolııji ıırek1nn-~ırisi-.
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=