TEKNİK TANITIM Hava Kanallarında Flanş Profi l inin Onemi h dİd a e e v v a a a l m k H a e a n d v a i a y l o la r K r . ı anndaal ı kİaml i tael açtı tSa as nı n. ı yv eü k sTei cl t. mAe.yŞe. kKuelnl adni nı ldaennpfal at ennştl ıl i ,köazneal l fvl aen fşitpinrgo fpi l iakr çaanlaalr ımn dua dk ae vf oermmeatsi nyioanrltaırrıaer nagk eml l ioynotra. j e s n a s ı n d a o l u ş a n Ç ç a a k k m m a i k f t l a a n r l ş a r k ı n u ı n l l a n D ı W l a / n 1 4 k a 4 n a st l l a a n r d d a a r , d k ı n a d n a a l b k e a a ç li l r a t d l i ı ı l ğ ş e m ı n u ay d g e g u ğ e l e a re r m l k e a t r i i c r n d ı l i a ğ s r i a t ğ v al e r a a n f b m ın u a d n s a uı n n n dı b n a i l i ç n ç o e o k n k t b z it i a r iz m g e b a r i n r ç•ektİmir.aBlauttispırkaasnınadllaardgae;rekli sızdırmazlık önlşeamn l edrei f oarl ımn saas ydo an hl ai rmn oendteanj i yel se nkaasnı nadl ak aoçl au k dmei fkot ramr l aa sr ıyiosnt el anreı nn döenğeemr llei r ibai rş mb aö kl ütma düı r. kBau i s n le i a y l l m l e a e r k ı y n a d n fa a l n l a a n il ş e gl e a f l l r i a r ı . n n d ş a ı n o b l i u r b ş i a r n i n d g e e n r i l a m y e r ı l m et a k s i ı • kF al aznaşn dpı rr oa fmi l laedr ıi ğkı ai çni an l ad ayheat efral i z ml a udkeasvteemk evtei yaısskııaertleamr. anına ihtiyaç duyulur. G-klips sa •• YFol ağnuşnı ns i l ki kaonna lm ai l es t ibki rkl eu şl l tainr iılmmıeg eyröenkttei rmi r .l e r i ok al anna l psuanct ıan ak va ey nüazke, r iknodl ea ky i vg iadl av avnei z pk uanpcl ah , maya zarar verir ve korozyona uğratır. Sn ıomn ıu çs i sotl ae rma km, aç al i yk emtai n fi l aarntşı rl ıır, k as insat el l amr ı nö mk ruül lnaü kısaltır ve proje estetiği zarar verir. 76 Tesisat Dergisi Sayı 153 - Eylül 2008 Şekil 1. / İdeal Hava Kanalı PDF3 f l anş profili PDFl P,DF3 . Şekil 2. Kendinden flanşlı hava kanallarında uygulanan flanş profilleri. .. . ' ' Şekil 3. Çakma flanşlı kanallarda kolay vida ile birleştirme yöntemi. f mE il s e le k t r i i i t s i i p s a e ğ k f l e a l n a y d a ni ş m n ı d a o e m lu n a ş f t s la u ın r n a d ş n a lı n s s i a ö s c t t ı ü e n r m ü yl ee m t r e i o n r n l i f tl m a a j n u ş k e as p v n ro a e sb ıansdkaı kGu -vkvl ei ptsi yl el er i en z ifl ml a ne şkt eü zveer i fnodrem uonl uuş tkuarydbueğtu md eefkotremdai rs. yKoann ak al bç ai rkl enşoi mk t an ol akrtı naıl aarrıtnı dr ma aokl ut şa da ınr . b u İkdaenaal l l aHraı v Pa D FK3a nfal al ı n, ş k epnr od fi ni l di neen sfal ah ni pştl iı r. hTaavma ok at ozma nadt iı kr ı l faonr mb uvfeor mr me smaaykeisni an dl aer ı nhda av a k ak na an laal vkeazfai tni nırg. pFal ar nç aş ıl an r ı bmitüimk e mnomketal sbı i rfml aun şkavi çeimn deet k y a a l n d ı m ı ğ a ı n d s a a n h i p v e o l f d l u a ğ n ş u n k d a a t n l a m m o a n l t a a r j ı e ye s t n e a r s i ı n d d a a Gk o- lkalyi pdsı rl .e rF lfal an nş ş pı reozfmi l i e kz .a nMaol ınnt abj i rv ed edveammoı n tnai j t s e ü l z iğ d i ü n r d . e■ o lduğundan kanal iç yüzeyi pürüz
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=