Tesisat Dergisi 153. Sayı (Eylül 2008)

SEKTÖREL ETKİ NLİKLER Türk Henkel, Metrans Makina ile Eğitime Devam Ediyor Akışkan transfer sistemleri ve ekipmanları konusunda Avrupa ve Amerika menşeili yirmiden fazla firmanın Türkiye distribütörü ve satış sonrası hizmet sağlayıcısı Metrans Makina, 21 Ağustos tarihinde Ağa oğlu My City Hotel'de Türk Henkel'in işletme ve bakım departmanları çalışanlarına 'Pompa Eğitim Semineri' düzenledi. Seminer, Metrans Makina Genel Koordinatörü Nezih Süzen'in yaptığı açılış konuşması ile başladı. Süzen, konuşmasında, kaliteli ve iyi eğitimli bir kadroya sahip olduklarını belirterek, eğitim ve reorganizasyon üzerine yoğunlaşarak bilgi birikimini artırmaya çalıştıklarına dikkatçekti. Süzen, "Biz on yedi yıldır müşterilerimize çözüm ortaklığı sunuyor, onların üretim süreçlerini daha etkin ve verimli düzeye çıkarmaya çalışıyoruz. Zor uygulamalar konusunda uzmanız. Türk Henkel gibi kalite ve satış sonrası hizmet arayan firmalara odaklanıyoruz" dedi. Kimya sektörüne yönelik pompalarla ilgili detaylı bilgilere ek olarak pratik uygulamaları da içeren semineri, Metrans Makina Endüstri Uygulamaları Satış Yöneticisi Mehmet Küçükvar sundu. Dört ana bölümden oluşan seminerde, ilk olarak akış bilimi ve pompa tipleri anlatıldı. Hava tahrikli çift diyaframlı pompaların genel özellikleri, pompa performansları ve hava tüketimi hesaplamalarının detaylandırılmasının ardından üçüncü bölümde hava dağıtım sistemlerinden bahsedildi. Seminerde son olarak, hava tahrikli çift diyaframlı pompa üretimi konu sunda dünyanın önde gelenlerinden Wilden Pump Engineering ABD ile hortum pompa üretiminde lider Brede! Hose Pumps Hollanda firmalarının ürünleri tanıtıldı ve Wilden pompaları ile uygulamalar yapıldı. Bu kısımda pompa üzerinde çalışma imkanı bulan katılımcılar, Metrans Makina Servis ve Bakım Departmanı çalışanları eşliğinde pompa parçalama ve toparlama işlemlerini kendileri gerçekleştirdiler. Seminer sertifika töreni ile son buldu. Türk Henkel çalışanları, hem kıymetli bilgiler edindikleri, hem pompalar üzerinde uygulama yapabildikleri, hem de merak ettikleri konuları bir uzmana sorabilecekleri ortam yaratıldığı için memnuniyetlerini dile getirdiler. --------------�*- -*-a'i'<------- - ------- lsısan' dan Nöbetçi Servisler lsısan, özellikle ısıtma sistemlerinin kış mevsi- -----------._._., önemli özelliği, temelinde teknoloji kadar insana yapılan yatırımın da olmasıdır. Bize yüksek müşteri memnuniyeti ve sadakati getiren uygulamamızı önümüzdeki dönemde de sürdüreceğiz" şeklinde konuştu. mine hazırlandığı şu günlerde 7x 24 teknik servis hizmeti veriyor. Kombilerin yanı sıra, klimalardan, yüksek teknolojili ısıt ma sistemleri, soğutma ve havalandırma sistemlerine kadar uzanan geniş ürün gamı da lsısan'ın teknik servis hizmeti kapsamında bulunuyor. Teknik servis kalitesinin müşteri memnuniyetindeki önemine değinen ısı san ısıtma ve Klima Sanayi A.Ş. Genel Müdürü Selman Tarmur, kesintisiz hizmet ile tüm müşterilerineavantaj sağladıklarını belirtti. Tarmur: "Tüm ürün gamımız için gün ve saat sınırlamasını ortadan kaldırarak 24 saat kesintisiz servis hizmeti veriyoruz. Müşterilerimiz güçlü bir donanıma A sahip, güler yüzlü, onları tam ola- W rak anlayan ve gereksinimlerine eksiksiz yanıtveren ekibimizi her 'fi' ihtiyaç duyduklarında yanlarında " buluyorlar. Hafta sonları, resmi tatillerve bayramlarda da devam eden servis hizmetlerimizin en 194 Tesisat Dergisi Sayı 153 - Eylül 2008 Türkiye çapında dağılmış 350 servis noktası ile müşterilerinin çağrılarını en hızlı şekilde yanıtlayan ve gelişmiş bir müşteri ilişkileri yönetimi yapısına sahip olan lsısan, servis kalitesini merkezi olarak düzenli şekilde kontrol ediyor. Müşteri memnuniyetini ölçmek için yazılı ya da kısa mesaj yoluyla anketler düzenliyor. Tüm müşterilerinin sahip oldukları cihazların ilk çalıştırma anından itibaren, garanti kapsamındaki periyotlar dışında dahi takibini sağlıyor. Her biri kurumsal yapıya sahip olan ancak merkezi olarak denetlenen lsısan yetkili servislerinde görevli teknik kadroya kullandıkları gelişmiş alet ve ekipmanların yanı sıra, "Mutlu Müşteri Yaratmak", "İş Güvenliği ve İşçi Sağlığı" gibi konularda eğitimler veriliyor. Teknik kadronun yanı sıra, call-center çalışanları da müşterilerin çağrılarını en iyi şekilde karşılamak üzere eğitim alıyorlar.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=