SEKTÖREL ETKiNLiKLER Wilo'dan Yelken Sporuna ve Kad1n Sporculara Destek ılo Pompa Sistemleri A.Ş., ülkemizde son yıllarda yaygınlaşmaya başlayan yelken sporuna ve aynı zamanda kadın sporculara destek olmak adı na, 28 Eylül-5 Ekim tarihleri orasında Bodrum'do gerçekleştirilen TBYC (Turgutreis Badrum Yat Kulübü) Uluslararası Kadınlar Yelken Kupası (lntemotionol Women's Sailing Cup)'no katılan 'Girls On Board' isimli takıma spansor oldu. Bu yı l ikincisi gerçekl ~ti rilen ve dünyada bir ilk olon Womon's Cup yelkon yorı~ıno, 4 ülkedon toplam 14 takım katıldı ve Wilo'nun spansor olduğu idil Ta~or liderliğindeki 'Girls On Boord' ekibi Kolista isimli tekneleri ile boşorıl ı bir yonş çıkartorak IRC sınıfı nda birinciliği kozandı Aygaz, Enerii Devleri için Üretim Yapacak ygaz, Gebze'deki üretim tesislerinde robo~u otomasyana geç· ti. Dünya gaz devlerinin tüp tedorikçisi olmayı hedefleyen Aygaz, bu çerçevede Fransız ene~i devi Total'in Almanya'daki gaz şirketiyle ilk anlaşmasını yaptı . Aygaz'ın üretimden sorumlu Genel Müdür Yardıması Cemal Kiri<it, "Biz dünyanın önde gelen BP, Shell gibi enerji şirketlerinin sürekli tedarikçisi olmak istiyoruz. Almanya'ya 5 kiloluk tüp ihracalina başlıyoruz . ilk parti 2 bin 500 adet olacak ve milyon adeilere ulaşmasını plonlıyoruz• dedi. Kirkit, Gebze Aygaz Gaz Al0tfori Ürotim Tesisi'nde düzenlediği basın toplantısında, Avrupa'nın ikinci büyük LPG dağıtım grubu SHV'nin de tüp ihalesine katılorak yılda 200 bin adet tüp saimayı hedeflediklerini kaydetti. Kiril ayrıca, "Gaz fiyatlannın yükselmesi nedeniyle iç piyasaya sotı~larda artış yaşanmıyor. Bu nedenle katalitik tüplü sobodo üretimin yüzde 70'i ihracata gidiyor ihracat her zaman önde olacak. Bu soygdo gn fazla tüpü bu yıl ürotgcoğiz. 2 mii- J. yon 700 bin adet tüp üreteceğiz" dedi. Hisense Klimalar Ar11k Türkiye'de 1 il Klima Teknolojileri, 2007 yı lı itibariyle Hisense firmasının salı~, dağıtım ve satış sonrası hizmet orgonizasyonlorını yürütmeye başladı. Yüksek enerji tosorruflu, çevre dostu Hisense klimalar Türkiye'de de satışa sunuldu. Hisense firması golecek yıllarda dünyadaki ilk 4 klima üreticisi orasında yer olmayı hedefliyor. Ev tipi ve ticari tip klimalarda ileri teknoloji ve geniş ürün gomıno sahip olon Hisense klimalar, sağladığı 246 Teslsat Dergisi Say ı 142 - Ekim 2007 konfor ve yüksek enerji verimliliği ile çevre duyarl ılı ğı ve enerji bilinci olon tüketicilere ekonomik ve ideal çözümler sunuyor. Yavaş başlatma fonksiyonu ile düşük voltajlarda (185V gibi düşük bir voltoj değerinde) devreye Hisense'nin R41 OA gazJı high-end inverter split modellerinden Diomond serisi, A+ + enerji tüketimi ile A sınıfı cihazlardan daha verimli girebilma özelliği bulunan, yüksek olup, oldukça yüksek enerji !asarısıtmo ve soğutma porformansı sayesinde her iklim ve ortamda rahatlıkla çolı~abilen, dü~ük ses seviyeli Hisense cihazlar ayrıca bağımsız nem alma özelliği de sunuyor. rufu sağlıyor. Hisonse, ev tipi invcr· ter split klimalar dı~ında salon, kasetli tavan, yer tavan tipi, konallı tip klimalar ve mini chiller sistemler ile ticari tip klimalarda da geniş ürün çeşitli l iği sunuyor.
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=