SEKTÖREL ETKiNLiKLER Vaillant ls• Teknik, Yeni Hizmet Binas1 Açdd1 ıtma sistemleri sektörünün öncü kuruluşlarından biri olan Vaillant'ın istanbul yetkili satıcısı Lazer Isı Teknik, yeni hizmet binasını 23 Ağustos tarihinde törenle hizmete açtı. Açılışa; Beyoğlu Belediye Başkanı Ahmet Misbah Demircan, Vaillant Türkiye Genel Müdürü Christoph M . Goresser, Genel Müdür Yardımcısı Levent Taşkın ve ASKON {Anadolu Aslanları işadamları Derneği) Genel Başkanı Mustafa Koca katıldı . 15. yılını kutlayan l azer Isı Teknik'in 600 metrekarelik 5 kat lı yeni hizmet binasında, tüm Vaillant kombiler, yoğuşmalı cihazlar, kazanlar, ldimalarve Protherm markal ı ürünlerin satışa sunulacağı ifade edildi. Soldon so1Ja; Voillont Türkiye Gen. Md. Christoph M. Goresser, ASKON Gen. B~k. Mustafa Koca, Beyoğlu Belediye ~k. Ahmet Misbah Demircan, Vaillont Türkiye Gen. Md. Yrd. ~vent T~kın, Lozer Isı Teknik Müdürü ismail Çelik. Teknik Genel Müdürü ismail Çelik, *Bizim müşteri memnuniyatini artırmaya yönelik çalışmalarımız devam diyor. Bizi takip edin. Daha iyi hizmetlerimiz olacağını göreceksiniz" dedi. Vailiant Türkiye Genel Müdürü Chıis- Vaillant, Yetkili Sat1C1Ianyla toph M. Goresser, açılışta yaptığı Bir Araya Geldi ması üzerine, Çin'de de uygulanmasına karar vermişti. Vaillant Türkiye Modeli'nin oluşturul masında aktif rol alan Vaillont Türkiye Genel Müdür Ya rdı mcısı Aykut Babila ve ekibi, 27 Ağustos-2 Eyfül tarihi ri arasında Pekin ve Shangay'a giderek modelin uygulanma sürecini yerinde denetledi. konuşmada "Geleceğin akıllı evi- Kurulduğu yıldan bu yana, servis nin en önemli unsuru akıllı ürünler ve akıll ı hizmetler olacaktı r. Tüm Türk halkının, hem üstün teknolojiye sahip akıllı ürünlerle, hem de benzersiz Va iliant hizmetiyle tanışması için, büyümeye devam ediyoruz" dedi. Ooğalgazm Tüıiôye genelinde yaygın l aşması nedeniyle doğalgaz giden bölgelere, 2006 yılında 3,5 milyon avroluk yatırım yaptıklan nı ifade eden Vaillont Türkiye Genel Müdür Yardım cısı Levent Taşkın, bu yıl do de>9olgazın ulaştığı her ilde pozarlama, satış, satış sonrası hizmetler ile kendi personelini istihdam ederek yatırı m larını sürdürdüklerini sözlerin eldedi. Müşteri memnuniyeline önem veren bir finna olduklorını belirten Lazer Isı 276 Tesisat Dergisi Sayı 141 - EyiOI 2007 ve bayi yapılanmasına ciddi yat ırımlar yapan Vaillant, yurt genelinde düzenlediği boyi sohbet toplantılarında , yetkili satıcıları ile bir araya geldi. Va ill ant'ın istanbul, Ankara, Bursa, Konya, izmir, izmit ve Samsun'da, Mayıs ve Haziran aylan boyunca süren toplantıianna ilgi büyük oldu. Voillant Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Levent Taşkın'ın da katıldığı toplantılarda, yetkili satıcılara yeni ürünler, yatı nmlar ve tüm birimler hakkında bilgiler verildi. Vaillant Türkiye'nin Özgün iş Modeli Çin'de Başarayla Uygulamyor Voillont Group yönetimi, Vaillant Türkiye'nin gel işt irdiği özgün müşteri i lişkileri modelinin başarılı olYapılan kontroller ve değerlendirmeler sonucunda, Vaillant Çin organizasyonun başarıyla örgütlendiği ve personelin üstün gayretleri sonucunda, Türkiye'de uygulanan ve ödül olan modelin Çin'de de sorunsuz uygulandığı saptandı. Vaillant Türkiye Modeli Vaillont Türkiye; Microsoft Internet Explorer üzerinden çalışan internet tabani ı, Microsoft SQl veritaban ı nı kullanan, Microsoft'un ASP.Net geliştirme platformunda, MIS Programı adı altında bir müşteri ilişkileri modeli geliştird i. Voillont Tüıi<iye'nin gel iştird iği bu model; müşteri ilişkileri yönetimi (CRM), çağ n merkezi, servis yönetimi, şikayet yönetimi, bayi entegrasyonu gibi modüllerden oluşuyor.
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=