VİZYON il ıılı\ılılı� iklimsa.com Çevre Dostu İklimsa, Yeni Ürünü Sigmayı Tüketiciyle Buluşturuyor Türkiye'de 23 yıldır iklimlendirme sektöründe hizmet veren Sabancı Holding, tüm iklimlendirme faaliyetlerini tek çatı altında toplayarak, 2006 yılının Mayıs ayında İklimsa'yı hizmete soktu. 2006 yılından bu yana Türkiye'de 200 İklimsa mağazası He birlikte yaklaşık 500 servis noktası oluşturuldu. Bugün itibarıyla, 49 Hde İklimsa mağazası, 70 Hde ise İklimsa servis noktası mevcut. İklimsa Medya ve İletişim Müdürü Nihal Çağlayan He İklimsa'nın geldiği nokta, vizyonu ve çevre dostu yeni ürünü Sigma hakkında görüştük. T s Bm a u a t l t u a yn a d i n du s a ğ a u n k m l o a m u ra z b h i ş a e u r l n ı r o u k r e t s a n o m r n dd e u a k i s v : t e e " Kr f s ı l r i i çnoi zk, nnee yeet k öi l enre?m" B va ez ır itrüski nei tzi ?c i l Se irzfi i yean t ak al t eçrenşai ttl ii fl iiği is tgi yöor mr l aerkd, ıb, ab zaızl aı lraı ri sı emgaer y zbi a u p p n m dla o a r l y ı a ı tş t e m e k r a c bd ih i a r e n ç d , a iy ktı o o rl a a d l y t u ı c n . a d B ia a z ,l ı t b ş o v ü p e t l ü r a i n ş mi t i ba ay raı y çl aa l6ı ş tmı ka. r kİ kal i lm0s4a ' md ao dbeul gvüa rn. mB ua dr ka a, hveer ekvae p, ha es irt me yei k İaknl iamusyag' du an bulabileceğiniz anlamını taşıyor. "12 farklı modeli ile Cjevre dostu Sigma klimalar üstün A sınıfı özellikler ve inverter teknolojisi sunuyor'' mİ k lai mğ as az ,asl ae kr tzöirnec ibr ii r kyoennsi lei kpgt ientii rseur enk z dg a ö u s r . ü T ın n ü ı r n t k ü i s y d ü e e ' k d b o e ir k r b a i i 2 s r y 0 in o 0 in n İk u b l , i m ir d e s ış a b ir m c e ba p e ğ h a n e zğ ea rzi ad si rı .nBaugsi raeyne dk ieş,i , hoer rt aİ kk l idmu syag uml aar ı 1 18 Tesisat Dergisi Sayı 140 -Ağustos 2007 İklimso Medya ve İletişim Müdürü Nihal Çağlayan ap na ay l ac aş ıdr.dBeizl e, rİek,l işmı ks av emmaoğdaez ar nl agr ıön ı s rd ü a a n n ş t l l a ü a s r r ü ı e y y ş la l l e e g ri ta y a y le ş e ı , d t ç ık o m . c o u D d k o e la l r a r n y ı y vıs la e ıy , g l a a a r ky in a et hboi l eş rol ertai ml glial irad egteal iypl ,ı kbl iiml gai l evre akol mma imkônına kavuştular. Ayrıca marka vn ea nmboedl lei lbçi refşi iyt al i tl i sğei nç de en en ğki ma yi zn oa kl dl au . Mb i ra ğmaazrakl aa roı ml aı zndMa , i kt saul ibt ei sl ihvi ;e epnr eyset inj l ii tme ak cnl ou sl ot ej i yr ti eakrnaoyl oa jni sl ai irl ae Sehşas ri zp ; Pel kaos v nk e l o i m d m i a ğ ik e v a r e l r e a r ky i a n a l e i n t n e la a li r z üa a r rü y a n ö n l n e u e r y i l gi i k l u e n o M f la i i y d r a e a t a k lı Sİ t aa lmy auni kdlei mv i aBl aerrıemttıaz mi l ea rkkoaml abr ıimn iınz ml a reı vdc uat . eBkul i gy üonr ubzu. nSai gSmi gamkal i kml iaml aar, st aasğal ar rduı fkul avr eı yAü ze dnee r8j i0s' eı nvı faı röazneel l ni kel er j i rl ai y l de ad i ki l gk ai tgçöerküeyrokre. nÜ, us tyegl iukn, fSi yi ga mt ı ya fkal irmk laı lsaar l ol nO tfi ap ri kül ır üdnu vi al er gt iepni ivş eb 2i r ürün gamına da sahip. "gTaüzkı en tı i cviel e rAi n eçneevrrj - ei sdı noı sf tı nu a R 4s al hOiAp Mü raüynılse r2i 0t e0r6c'idhae, t bmue yl eor il aç ogki rödni ğei mm liiz" v fil a e k z c b la a ir li e a c s y e k n i i ç t ee ta r r i i b m si i r n iz i d a ie l r e a b c y iz ı e l e ığ t w k ıy il l e i a b s 2 a s 0 i t t 0 ı e c 'd ı m e vi n e z ı ııııt
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=