Tesisat Dergisi 130. Sayı (Ekim 2006)

SAP' den Aktif Global Destek 1 1 Marmara Yapı 2006 Fuarı' na Yoğun İlgi r sD ı a n ü d ğ n a l y a n a d S n ığ ı A n ı P y ö , e n ş n d ir i e k d e g e t e s le l t e r e e n k v y h e a iz z iş m ıl o ı e m r t ta l f e i k r r m l i a n r a i ı t n l a a a ­ anyı tat ı ğğıı nuıl,u s1 l9a raErkai ms ı et at kriinhliinğdi nei nİ sTtüarnkbiyuel Smwü şi st es or i tveel ' di şeogr tearkçl ae rkı lneı şn tbi ridr ia. rSa yAaPg' nei nl db iağl i dt oeps ltaenkthı di zam, SeAt l ePr mi lanacakları ile ilgili b n ilg d ü e i ş v t n e e n r r i i a l l e d s r i ı i l . nf i an ygdl oa ­ Sk eArPt aTr aüfrı kn idyaenGaeçnı l eı şl ı My aü pd ıül ar nü ACket imf GYl oe ­ bDai rleDk teösr üt eCk E( A&GS ESM) eEt kPi en tl ieğri nMdaet z, Ae rGvSe AURz mK Aa nSı YH ıol ml dai nzg EBr ti el gki bTei r ek nr osl uonj i ul emr i yy aa pp tı l ıal anr. sAuRn uKmA dSaH, So Al d Pi n gm tüaşrtaefrı ni sdi nai nn vg el obbua lhdi zems teetki nt ennengai sb ıi l afavyadnat al aj l naar gc eatği ı rr eı l cd eı . ğSi Ak oPn Au sGu Sn d Da i röenket ömr lüi bPi l gei tl ee rr aMk at at ­ zg el or bi sael gdeer sç teekkl e şh ti zi r dmi ğe i tsi nui nn u dmadyaa, nSdAı ğPı nk oe kn t, aSl aAr Pv 'en ii nl k ey el enri hdaekskt eı nkdhai zbmi l gei tvl eerr ii nr i ab ça ıl kDl aedsı t. eAky hr ı iczam, teot pi nl ai nn, t Sı dAa PA kutyi fgGu ll oa ­ t s m in in a in d v e ae z v ça e ö lt z ı t lm o ü p m a la s le m ın ri d n s a in a ş h oir i p p k t e i o m tl l e m iz re a e s e m a d ğ a il l l m a iy d e e ı ğı avantajlar da aktarıldı. En itnk, i nml i kütşet eyrai l ep rt iınğeı ksoandueşcme ai şd au y, Sg uAl aP ' dmı ğa lı an rı nı n aa l tyı nöı nçei zl i ek nç Sö zAüPmTl eü rr ksi yu en mG ae - 244 nl eer ll eMi lügdi lüi dr üe Ce kesmi kYs ei zkbeirr, dbeusçt eökz ühmi z ­ zmüemt i l esrui nni nu ,l dş ui r kğeutnl eur inb de el i rğt itşi . eSn Av eP fçaöa ­ liyet halindeki iş süreçlerine entegre edi s ı r al ds ıi ğn di nai syöa yş laenyaenn aYkeskaekrl ,ı kul ay rgau al anmı na dSaA Pm' yüi dt ae hr cai lhe eedtet ni k l şe irri kn ei ti fl eardi ne, eg ltot i . a Tba l ü d l r ık b ki i l y r a e s r' e ı d n r e ı v s k is i ö m d y e ü le ş s n t t e e C r ğ e il in e m i r d i n Y e e e a k y r e u k r r a , t " d la S ış r A ı ı n n P a, dd ea sk ti emk ühşi zt emr iel et irni yi lseu na uy yn oı rç. öKzuürmu l uvşe lnaor al o sj i luenr eu l avne rt iel eknn osl oe jr ivki sa ddaers, tbeuğ ti edke önemlidir. Servis desteği verilmeyen bGi lrotbeaklnDo el osj ti ,esk osrauyneysai nr da et a, bö inl i rc. eAdket ni f öş en ng öi hrtüi yl eamç leayr eı nngheurseukst i l radri ğv ei yyea ndi de eğ ni dmüizzeensleumn uellaebr,i lkiyoolar"yldı kel ad im. üşterileriYNee nt Wi l i ğei avvee rd ueyğgi şui kl al i mğ i as ap ğl al at fyo ar mn uSnAu Pn vöel çredki ğt ei kgi üşçi r ki leet i Sn ,Ai şPsyüar ze ıçl ıl me rlian ir ık; ohnet r rol etmelerine, müşterileriyle ilişkilerini gişeol ipşet irramseyol enrlianreı n, tı eydöanrei ktezrienkcvi rel erri mi nlii lvi ke lerini yükseltmelerine yardımcı oluyor. Kİ ZoGcAaZe lSi aBnü. yAü. Şk ş. ' nei hn i rd eBset el eğdi ii lyee1s4i -v1 e7 El a yr al ür al tsaı rFi hu l ae rr iMa er ar kseı nzdi ' nadKe oÜcnayeal ipUFl uu sa r YOar gp aı 2n0i z0a6s yDoonğ taal gr aafzı n, dı saı tnm"aM-aSr omğaurta vmeaE, Hk i ap vmaal annl adrı ır mF uaa-r ı Kdl üi mz ae nSl ei snt ed mi . Fl eur i ae nr dk üasptsr ai yme l ı tnedsai s; ldeor dğeavl geaezvı ns et al dn oı tğı ma lı , ga ac zi l dk uu rl l uamn ı dmaı nydaap gı l mü vaesnı l gi keur el l ak ne ınmhvue ys ua sk lma ra; ss iasnteamy il ef ı rri ınni nv,estı veısvi sel ek rai nt ı i yn agkaı tz- 1 i n s ı ü t t a e n s , s y g i o s a l n e z la r i b r n ı a n g s ın a ın p z ç r o y d j a e ü k l ş e m ü n r d a m i r d i e lm ö v n e e ü s ş i ö , ü m lç m m o ü n e ­ tsaej ısvl eer dçea l kı şutl ıl raı lnmı l aa sn ı ; beunhdaür skt ar i yz ea lnpl ar or ı , ms uevr kee zb iu hs ai srt ei çmi nl epr daek eı ts kı naml oar i ,f esrı ckaak zd ao nğ laal gr ı a, bz ushi as trekma zl ear ni nl aer ıgveeç b u n l a r ı n i lyaamk aı cl ıacr iı h av ez l aprrdoaj e, lbeansdı ni rçi l lmı keşa s p i u , l a y g g rd a u a z ­ Cb i En azl aorrduan l uı sl uı yğ au ;l ıyt ıemnyi yöanpeıtlma nedl ı r ı l a n iği ve y mile e e t iv l l e g c r i u l in i t g b k a i ı n s z a a s l a e s r k ü ı t n r ö e ı r d s ü e ı y k k o a a n lı z t u ı a m la n r ı d , ı n ı il r k d ıl a m m u a a z s li ­ı dmüaznenkleişnidlei.rin verdiği seminerler SAP'nin iş uygulamaları; teknoloji, Fuarın açılışında konuşan İZGAZ ss ea kğtl öı kr ,ü pn eü rna dk ee nadr ea ,l af ri nı nadnas yveer ka al dmı ğuı d2e5s'dteenkvfaezrilyaosre. ktörün iş süreçlerine sGı en nı rel al rMı i üçdi nüdr eü İkma al adn Earl ad no dğ aa nd, oyğeat kl i gmaaznl adi el gsi tl iebkül et üd ni k leetrki ni ni l vi kel edr iehs et er kzl ea ­ mF ueayr eı n doel uvşaumm uenddeac ee tkkl ee nr i no i l dsuökyl al er dı ni .ı hİ ZaGt ı Ar l aZt'aı nn mEi sr dy oo ğn ua no, l dbuuğ yu na uk l da aş ıvmu ırn gn au yl ai dd eı . vE er dkooğnaunt, t fau da roı nğ aa l rgdaı nzdbai nl i nscai ­ inniannddıakhlaarındıakagyedlei şttmi. i ş olacağına

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=