t c c : : D , , N E :.. w c:, M .... -.. ,,, 'iii � Disk Difüzörler ile Deplasmanlı ve Karışımlı Olarak Çalışabilen Kombine Difüzörler Uygulaması Mercedes Benz Türk Otobüs Fabrikası Hava Dağıtım Sistemi Mehmet Rodop / Akcor Havalandırma Sis.ve Tek. Ürünler M Ae r. Şc e. ' ndiensİstBaennbzu l THüorşk be üd si l ef na borfi ki sabs ıi nkda a e l m a re r p ı ' d ü il e e sü ü b n r d u e e l t u i , m n y a e hn n a i t o i t n ı t n ş o a a g dy o e a n p p ' ı l u a la n s n m ü e r a e k n t i il m m ı v i a e o l a k la t a n a r ı d ş la i ı s m n k la l d ı r o if ın l ü a d z r a ö a r k S le ç w r a i e l le ı ş y a a bilen kombine difüzör uygulaması pıldı. sBı inndaal a, röı zn epl l ri kol jeeol ef ins_ dbi röi ll mü me lsei r ai nşdaemç aa - Boosıer Uygulama: Booster endüstriyel difazör sistemleri uygulaması. lkışi abninMalaerrcdeadkei ksoBnevneznpseiyrosonneel slinisinteems-- yönlendirmedeki özellikleri nedeniyle lerle ilgili şikayetleri bu uygulama seçerek, özellikle soğutma sezonun- sisteminin seçilmesinde etkili oldu. da yaşanan soğuk hava akımının neden olduğu konforsuzluktan uzak bir yMaetrırcımedlaersdaBnesnozruTmülrukmAe.Şka.'dniek gyreunpi sistem kurulmasını amaçladılar. yöneticisi Mak. Yük. Müh. Osman Ofis alanlarında tercih edilen disk sNiunri iyDaepmanir vAetamkeakraMnüikhteesnidsiastlipkroFjeir- difüzör olarak anılan kare tavan dikmaar s, ı nSdwa en gMoan k . dYi füükz. öMr lüehr . i nOi k ht aarvAat ay ı ft aü vz aö nr l esri si , t6e0mx 6i n0e eubyautml al ruı nodl aa rkai ka sümr ea tilen ve boğaz ölçüsüne bağlı olarak Booster Diagram: Boosıer kombine (soğutma ve ısıtma) endüstriyel difiizör sistemi. 98 dü izs ek rl ei nr dbeu l uf anraknl ı ksoanyf oı dr aa yvöenyeal i kçhaapvt aa dağıtım ürünleridir. Disklerin 360° dd eöcned üt er ükl eyböinl i reoül mf l eams ı evsei hs aa yv ea ys iınsdae yb ai rydı ilfı ümz şöer ki l el i o2 l5u0ş 'tnui nr uül azbei rl mi n de ek theadvi ra. Yç oükk sdeükş iün kd üskı cs ai ykol ınk teat khi sa ivsaa yüef lsei nn dd ei g m ğ o in e n d k, t e k e e d b n i i r le d . İ i s k la v o b e n o ç f r o l a i r b t s u i u r v ü z a r l r u e la k ti r c h ın i i s o d s l a a e n yd a S ilm w e eptığı tneosl tol ej i ryvee öa rnaeşmt ı rl mi kaal at rk nı l ae rt i dc ea sbi nudl eu nt eakn kl i ku lreu ltuüşml a rddi af ünzböi rri ds ui sr tuemmul en dr i an de ı rg. eÖnzeell aleyşrtıicradilğıkilöarlçınüdleabnilbmireidöirz. elliği önemli Tk eütml e rddi feü zoödr l ei frü zü zö er er i nadi te mb uolduenla, ne beati t vs ab y. ı bs ıabğul ı l uonl amraakkt abdeı rl i .r lBeun ed ne ğKe-rksaat yesinde basınç kaybına bağlı olarak �
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=