Tesisat Dergisi 129. Sayı (Eylül 2006)

Yeşilay Baykan' ı II Örnek Firma II Seçti Baykan'ın 18 Ağustos tarihinde Princess Otel Maslak'da düzenlediği banka çalışmalarına yönelik değerlendirme ve bilgilendirme amaçlı bayi toplantısında, Baykan Grup Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Kan'a Yeşilay tarafından "Başarı ve Teşekkür" sertifikası takdim edildi. Bağımlılık yapan zararlı alışkanlıklar, özellikle de sigara konusunda oldukça hassas olan Baykan Grup Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Kan, bu şekilde hayata umutla baktıklarını söyledi. İşe eleman alırken zararlı alışkanlığı olanları tercih etmeyen Baykan Grup, bu şekilde sağlıklı, mutlu insanların yaşadığı işyerleri oluşturuyor. Ayrıca maddi ve manevi kazançlar yanında, verimlilik de maksimum seviyeye erişiyor. Bu uygulamalar kapsamında Baykan, Yeşilay tarafından "Örnek Firma" seçildi. Yeşilay Genel Sekreteri Ahmet Sırrı Arvas, Süleyman Kan'ı kutlayarak, bu konudaki hassasiyetinden ötürü kendisini Yeşilay'da aktif olarak görmek istediklerini belirtti. Aldıkları ödülün kendileri için son derece önemli olduğunu ve bu başarının tüm grup personeline ait olduğunu belirten Kan, "Dünyada en çok sigara içen toplumlardan biriyiz. Ülkemizde her yıl 7 milyar dolara yakın para sigara gibi kötü alışkanlıklara gitmektedir. Bu ülkemiz için büyük kayıp ve ciddi problemdir. Biz de bunu desteklemek amacıyla Grubumuzda sigarayla savaş konusunda ciddi çalışmalar yapmaktayız. Baykan Grup personeli sigara içmemekte ve sigara içenler de işe alınmamaktadır. Biz ülkemize katkıda bulunuyoruz. Herkes sigaraya karşı savaş başlatmalı" şeklinde konuştu. 238 Sakarya Plaza CMD Mühendislik'ten Bayi Toplantısı Baykan Sakarya Plaza CMD Mühendislik, 4 Ağustos tarihinde AGDAŞ'a bağlı mühendislik firmalarının katıldığı bir tanıtım toplantısı düzenledi. Adapazarı Tunatan Tesislerinde gerçekleşen tanıtım toplantısına; AGDAŞ Genel Müdürü Kenan Demir, Baykan Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Kan, Baykan Doğalgaz A.Ş. Genel Müdürü Ekrem Getir, Baykan Doğalgaz A.Ş. Servis Müdürü Selçuk Kaya ve Pazarlama Müdürü Erol Mert'in yanı sıra, CMD Mühendislik Sahibi Cihat Doğan, CMD Mühendislik Şirket Müdürü Yasin Özocak, çok sayıda mühendislik firması sahibi ve yetkilisi katıldı. Toplantının açılış konuşmasını yapan CMD Mühendislik Sahibi Cihat Doğan, başta mühendislik firmaları olmak üzere tüm Sakarya halkına kaliteli hizmet sunmak için bu plazayı kurduklarını ifade etti. Kocaeli'de Kariyer Mühendislik olarak elde ettikleri başarının benzerinin Sakarya'da da yakalanacağını söyleyen Doğan, uygulayacakları merkez servis anlayışıyla koşulsuz müşteri memnuniyetini hedeflediklerini belirtti. Toplantı , Baykan DoğalgazA.Ş. Servis Müdürü Selçuk Kaya'nın Baykan ve Baykan markalı ürünler hakkında bilgiler içeren sunumuyla devam etti. Toplantıda bir konuşma yapan Baykan Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Kan ise, Baykan Sakarya Plaza CMD Mühendislik ile amaçlarının Sakarya halkına kaliteli ve yüksek verimli Baykan ürünleri, uyguladıkları merkez servis ile hizmet etmek olduğunu ifade etti. Yeşil ay Genel Sekreteri Alııııet Sırrı Arvas ve Baykan Gnıp Yön. Kw: Bşk. Siileyıııaıı Kaıı. Etkin Servis Hizmeti "Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti" Satış sonrası hizmet kalitesine son derece önem veren Baykan, bu konuda "koşulsuz müşteri memnuniyetini" kendine ilke edinerek müşterileri ne en hızlı ve etkin şekilde çözüme yönelik hizmet veriyor. Baykan, bu süreçte 7/24 servis hizmeti çerçevesinde Turkcell ve Baykan işbirliğiyle uygulanan Ekipmobil sistemi yardımıyla, sahadaki servis teknisyenlerinin bulundukları yerleri anlık olarak sorgulayıp, Cali Center'a gelen her türlü servis taleplerini servis teknisyenlerine aktararak, müşterilerin servis taleplerini minimum sürede çözüme kavuşturuyor. Bu sayede müşterilere ulaşma süresini minimize etmiş olan Baykan'da, tüketicilere 7 Gün 24 saat teknik servis desteği sunuluyor. Mesai saatleri dışında "Teknik Cali Center" aracılığı ile, teknik personel arıza mahalline yönlendirilerek arızanın çözümü sağlanıyor. Baykan servis, servis ve bakım hizmetleri iyi bir eğitimden geçmiş fotoğraflı kimlik kartı taşıyan servis elemanları tarafından İstanbul, Ankara, Bursa, Kocaeli, Adapazarı, Düzce, Malatya illerinde bulunan merkezlerinden ve diğer her ilde bir adet olan yetkili merkez servisler tarafından gerçekleştiriliyor. Baykan tarafından eğitim verilmiş olan yetkili satıcılar İGDAŞ, EGO, İZGAZ, DERGAZ, BOTAŞ, vb. diğer gaz dağıtım firmalarının şartnamelerine uygun olarak montajı yapılmış olan cihazın bulunduğu adresi merkez servislere bildiririyor. Baykan servis elemanları da program dahilinde ilgili adrese giderek kombiyi devreye alıyor.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=