Tesisat Dergisi 127. Sayı (Temmuz 2006)

tanıtım Yıldız Teknik Üniversitesi Makina Fakültesi Makina Mühendisliği Bölümü Prof. Dr. Olcay Kıncay / YTÜ, Makina Fakültesi Makina Mühendisliği Bölüm Başkanı "o' N :::ı �EE ,.._ N D ünü-Bugünü mM aük, iünlakeMmüizhiennMd ias lki ği ni aB Mö lüü ­ şb ıül an my easki nüdzeh e e r 1 e n 9 d İ 3 s is 7 ta i ' d n g e b e ur k e l u k T r s u e i l n k m i n m i u k i ş n O i o k kl u u a l p r u ­ ; irlektimmeyzıulınnudna uve1r9m4i1ş-ti1r.94 2 eğitim-öğg sM a ü a ğ n k l , i a n y t a e a M b k i n ü le o h n l e o , n j k d ik e is n l g d iğ e is i l i i B n ş ö i i m l s üm ü le re ü re k 'n l i d ue y y e u bn u m i ­ lçeöyzeünm, büi l rgei t ae kbti al er ı nm, ıei kl ei p y eç at i lnı şmmeay se ırne ak şyiamt k ıknuvr aebei lne na za by di rı ny amb aünhceınddiilsdl ee ri l ey et i ­ tiştirilmektedir. s 6B e 8 ö k lü ö l m ğ is r ü a e m n n s c ü t i z a d e e 2 ğ 4it l 0 i i m s a v n e g s ö d t r a o m k 2 te 2 o k 2 r t a e 4 d , a o y lu ü is p k e ­ ; k1 a9 dyr ao rl du ı mo l caı r da ok ç2e1 n tp, r 1o2f eösğör re, t i6md go öç reenvt , ül i zs ie rvee t o6p0l a ma r a1ş1t 8ı r mö ğar egt i mö r eevllei smi aonl ımbauk lduünzm) av ket ai kdi ınr c. i B( ögleücme )d eö ğbr ierti inmc i o(lgmüank müzaekrteadikıri. eşdeğer program uygulanEğitim Olanakları aMr üa hc eı l ınğdı yi sl al i ki n, sdaonğl aı ğl ı nk ayyanr aa rkı lnaar ı ubyigl i mu lhaemn ad li as lriağ id öi sneü, ş bt üurmd öe kn tüi rş. üMma ki içni an Mg eü ­ t rk i e r u m k ll l a i e n k oı l m v a e n ı n h b ı u e s n r a lğ t a ü l r a r ı l n m ü d a t e e k ğ t k ı i n r ş . o ikloajiylainglaerldişa l dB ıd a u ı n r a . i m t 1 ib 9 a a 9 c r 7 a e -n e 1 9r ü i 9 ş n i 8 m iv e e i ğ r y s i i t i it m b ei m r -ö e i ğ z ğ r d i e t e i t m im ye e n y b i ı a l b ı ğ n ir . iii öğretim modeli uygulanmaktadır. Bu ·eı l modelde, eğitimde toplam kalite yaki ı laşımı ile akademik değerlendirme � m bvi e l ı i şm a tı k r (r . % e E d ği 2 t it a 3 im s ), y o t p e n r m o i g e lk r l a e mm le l ü r a i h re t ı e n n m d d a i e s l l ti e k a m lı ( n % el o v 1 e 9 lu ) t ş , o t mp u l r e u u s m l l m e k b u i i ş l m i t m u ü r i h . e( %ndis1 8lik) (d%e r s40g),ruinpslaarnı Msaanksi neağitMimüih 5e6n ddieslrisğiv eB ö1l 5ü 7mkür' en dd ied elin or ilnuişnmbaekktlaedn ıtri s. i Soi sl at enm; öimğ irzednec,i nei nn dküıssta l zv a a e m m b a a il y g n a i d y a e d ö k a o n lm l ü a k ı y ş c o o a l l a d u r u l a a ğ k ş u a kb u bi i l l l m l g a i e n le a ar b i l i ı u l ş m y k g a e u n s ­i lnı ğa ı Tkaaszaarnı mm ıa sdıear ms i avceı y lbai r üaçdaedt eBt iMt i ramk ie Truenzliu/Pdruorj.esi çalışması yapılması zom l Ö e ğ a n r d e % ir n m c 2 i e l 7 e k 's ri i a i m s lg e a ç i c i a m ıy la l l a i n k t l d i a r. e r ırnsal egr iön r eo r tyaöl an ­ gTeö oz lr ei kmdee rds al eyra lyı a çn aı nl ıdşamdael an re yt os pe ll avme 1570 m2 alanı olan laboratuvarlarda sürdürülmektedir. p Av o e k m r ı m ş p k e a a , , n ta l d a l ö a r k ş ü mlı m i e m , k a a k l a n ai y t ğ , n i g , a e k m r , il o p m t l o a e r s , , t t i t i k t ü re r ş b ş ei i k m n il , laenrai nl ii zn i , yoat op mı l daı ğt i ık l kaobnot rr oa lt uvvea rı lsaı r dd ea n öe ğy ­ mr eanlcai rdveen ee yn ldeürsi tyr iay ne ılntdeas t lbei lri md es eylüçr üatlüı şl ­ mektedir. f s M ir ü m e r v e a c k l u l a i t r l l g a a e bi l o ş iş r ta b ir t ir u il l m v iğ ai e r l s s a i ü r ı r i n ç d i aü n l r t ü sl y m e a k p e t ı ö k la t r e r d ı d e n i ı k r n . i mİ ş l üe thme nedl ei sr dl i ek yeağpi tıi lma ni n 9i n0 ugyügnul ül akms at asj lı an rı goul ul aşmt uarmbaekctear di l eı rr. i nÖi ğa rrtet ınr ac ni l e; raimt ö liyzei n s ut ayj -­ lvaer ı f a( tbarliakşallıa, rtdaal ayşas pı zı l, adnöikşül emt m, ek avyen aokr ) ganizasyon stajlarıdır. vHeerdi et af eb aunllaaşr ım, ial edtai ş i mb i l gaiğslaayr ıa rg, i bvi i dyee on i, m ty e a e k b n a b o n a lo c şj ı l i l a e d m r il a k e u d ğ l a l i n a ti n m ö ılm n i c v a e e k , r t i a l b m ir o e l y u k ıl p t e , z d ö o i ğ r ru . r e n A l t u l it m ly e a r i p n ı y ae o m t l i a a ş n t c i a r ı, m k a la k e t r k i ı f t i i v r le. e B ü di r e l e g s t i t k e e s k n a l d e m e n ü e c h e n e e n d ğ d e i i r t s i s iöçği nr deen cdi en ği ni l kees na ds i oçl aa rbaaks ıd ei lres ed dı şi ınni ldi ra. t Öö e ğ ğ r r i r c e e i t t i v i m m e d y üe ö y ne d l l e e e n r r i s d d ir ie ç ic r e s id r t i e i k r l . s e B a r i d i r e i v n c e c e i k vy r e o e l i d k g i i l ö n e s c r ­ i i aynı olup; aynı öğretim kadrosu tara-

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=