~ C E -~ ::ı:: ' ... N ... i .; ·e, .. C edilmeye başlandı ve bu proje 2003'ün bahar aylarında tamamlandı. Arazi deniz yatağında beton kaplamalar inşa edilerek ıslah edildi ve bundan sonra yüzlerce ton kaya ve kum taşı kullanılarak toprak doldurma yöntemiyle ada oluşturuldu . Özellikle bölgedeki deniz yatağının sığ ve sabit olması bunun gerçekleştirilmesini sağladı. Ada, Penta-Ocean inşaat firması tarafından inşa edildi. Yeni ada, başlangıçta 3.500 m x 60 m boyutlarında büyük bir uçak pisti yapılmasına olanak sağlayacak şekilde tasarlandı. Bölgeyle ilgili yapılan gelecek planları içinde, pistin 4 bin metreye kadar büyütülme olasılığı ve bu piste yakın, onunla aynı boyutlarda başka bir uçak pistinin inşa edilmesi bulunuyor. Yeni havaalanı 4.3 x 1.9 kilometrelik bir alanı kaplıyor. Central Japan Uluslararası Havaalanı bir kıyı havaalanı olacağından, uçak gürültüsünden sadece su dolu alanlar etkileniyor; bununla birlikte uçaklar zaman kısıtlaması olmaksızın 24 saat boyunca piste inip, pisten havalanabiliyorlar. Yolcu Terminali Binası Yolcu terminali ortak bir teşebbüs tarafından planlandı; CJIAC dört inşaat firmasını yolcu terminal alanının planlanma, tasarım ve araştırma işlerini yürütmesi jçin görevlendirdi. Bu dört firmanın adları şöyle: Japonya'dan Nikken Sekkei Ltd. ve Azusa Sekkei firmaları, Amerikan Hellmuth, Obata and Kassabaum ine. (HOK) firması ve lngiltere'den Bovis Program Management Japan firması. Yolcu terminal binası , piste ve iki kanattan dışarıya uzanan merkezi bir rıhtımdan oluşan ana terminal binasından oluşuyor. Merkezi rıhtım, doğubatı yönünde 500 metre, "kanatlar" da kuzey-güney yönünde bin 30 metre olacak. Yolcu terminalinin toplam zemin alanı yaklaşık 220 bin m2 boyutunda. Terminal binası alışveriş merkezleri için de büyük bir alana sahip ve 134 Uluslararası uçuşlar için kullanılan yolcu terminalinin uçağa biniş köprüsünün inşa durumu, Eylül 2003. Anakaradan havaalanı adasına yaklaşma yolu, Eylül 2003. Yeni havaalanının grafik planı. Havaalanı gözetim radarı ve telsiz alıcısı, Eylül 2003. 2003. Uluslararası uçuşlar için kullanılan yolcu binası, Eylül 2003. Havaalanına yerleştirilecek olan dünyanın en hızlı patlayıcı madde tespit sistemi: FAA sertifikalı in Vision's CTX 9000 DSi sistemi. ayrıca uçakların iniş ve kalkışlarının izlenmesine olanak sağlayacak bir gözlem masası mevcut. Havaalanına Giriş ve Ortak Projeler Havaalanı, çaprazdaki Chita yoluna ve ikinci Tomei tercihli yolu ve Meishin tercihli yoluyla birleşmek için 2.1 km uzunluğundaki dört şeritli ana yol vasıtasıyla anakaraya bağlanıyor. Bu giriş yolu, anakaradan gelen motorlu araçların hızla havaalanına ulaşmalarını sağlayacak bir bağlantı görevi görüyor. Buna ek olarak, seyahat zamanıyla sadece 30 dakikada havaalanını Nagoya merkezine bağlamak amacıyla havaalanı girişi için kullanılan tercihli bir yol yapıldı. Bu, Nagoya tren yolunun Tokoname hattına bağlanan bir bağlantıyla gerçekleştirildi . Deniz yoluyla giriş terminalinin bulunduğu havaalanı adasının merkez bölgesinde, bir konferans merkezi, restoranlar, dükkanlar, eğitim ve araştırma tesislerinin dahil olduğu geniş bir tesis alanı inşa etmek amaçlandı. Havaalanı adasına zıt yöndeki anakara için de yeni bir kent planı, çevre düzenleme planları, ticari alanlar ve uçakları izlemek için gözlem alanları gibi çeşitli projeler geliştirildi. Teknolojiyi Taramak Japonya'daki CJIAC, Newark, California'daki lnVision Technologies firmasından CTX marka patlayı cı madde tespit sistemleri sipariş etti. Sistemler Centrair'a yerleştirildi. CTX 9000 Dsi sistemi, günümüzde mevcut FAA sertifikalı en hızlı patlayıcı madde tespit sistemi. Bu sistem saatte 542 bavulu kontrol edebilen FAA sertifikalı bir sistem ancak üretim miktarını artırmak için alternatif tipleri kullanılabiliyor. Sistem standart havaalanı bagaj kontrol sistemiyle birlikte çalışan ve kurulum için az bir alan gerektiren 1 metre genişliğindeki bir taşıma tertibatına sahip. CTX 9000 DSi tıbbi alanda kullanılan Computerised Tomography (CT)'den çıkan son model bir teknolojiye sahip.[t]
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=