Tesisat Dergisi 124. Sayı (Nisan 2006)

Uekn· J)_H......,, -, J .. .. .:. � .,,.,.JtMıı� - " "'-- G/ " AtpOIW Sec...ıo,,...,ı. s,.._1,,1..eııi.l'lıııwt --lı!..ı.&,,,6,ıı� ,.J.....__..!!., ! ..._. ,_..s;; ıı r-1 (f h,w•..,cın., � r .... -o 0r 1 ':l n;;;;;r ,_.._. .. ,., .. AWZWIAJJJ$ 1 ' 1 � SeMllı::oo., ,_,.. A Tılıfffl ıı,,M-, 1 .,., 1� 0 ttNUPISCIWIS o,mı. 05314507545 IHNEIEINIMII 1 ııt.pını Onıytı 1 orj,• ► Tılil'l"I Uın (RKI.H T[ıı!t«$0GUTMA ... - '"""""' ,_ J,t,A$0GUTlı44 Aı,lrfı qı.ıııı.ı-,-.ıı...,,..ıc.ıd To!Mft '™""' 1,1'$Jı.YA�TMA '"""" SEN[fUi:; NI t•m-1 (!AWZaıCOZUMSOıfT.CON OAVRAZSOG4.JTMA '"""""'""""" a:?lılıl.UJGU1MA.-.A l rOztN. 1"- ,.....,. UttlU SOC.UTMA.uMJ T UNLU ...... ""'�""" 1 0 AKTA$ tUl:IROm( '"""" KEt-ıAHSOGUIMA """ ou.u,,:,oo:ıs ,,....,,, Al,t,ııW,l(LUl"-le S.rıHo rREWRWt:AEWR ,....., 101.AT IEl(.m( OırıMi Jıl.TUNTAS TICNl[T.lw.llT M.TIJNTAS C..rırıı;ıu.Tırıtıı 180.2006 · """"'" TAM(R T[ı:;m:.INS 11.ıAISITSOG ITHII "'"""" IUWTTtQ.tKLIOSII OtrriSOrul ' '""""' ARırt.+.srJRAH Yıpılınlş ONTNYAF'ILO ··- $1WT(RTEI.HJl(.I-C.LTOSTI ,....,,, 0RNEt<.808:tWMl(.IÇ\l'E �S TICTZI< . Uygıılaıııaııııı kııllanı mı. - ,J _, .,,.,.,-� ":i;-.ıı .ı.:... " , . � ı •-o� •·- I•� i.J �.ı ı.-ı zz,r. ' ,�� ·-· --- s-u...ı $1M1ır.ociı o - '"'"'"' ,....,, ,ıaiİıı '"""" """'"" '""""" • '"""" '""""',.....,'""""" ,-oııcıt ı '""""'""'""'""""' "'"""' '""""" '""""' " - Operasyoııel o/ıışııııı. diği, verilmiş ise hangi sorunların çıktığı, çıkan sorunlarla hangi ser vis elemanlarının ilgilendiği, cihazda yapılmış olan işlemler ve yapılan işlemin sonucu gibi bilgiler bulunur. Bu bilgilerin elimizin altında olması ile, müşteriye aynı şikayet sebebi ile mi gidileceği veya daha önce giden elaman haricinde müşteri nin cihazında önceden olmuş olan problemlerin başka bir ekibe bilgisi verilerek gidilmesi sağlanır. Bu veriler sayesinde arıza tespiti ile za mandan kazanmış olunur. Sistemden ilk çalıştırma, montaj, garanti takibi, kullanılan yedek parça taki bi, ekip analiz raporu alabilmek gibi imkanlardan dolayı, bir yöneticinin ya da departmanın iş takip süreci ile geleceğe yönelik iş analizi ya pabilmesi oldukça kolaylaşmış olacaktır. Operasyonel Oluşu: Servis otomasyonunun bu biçimi aslında tipik bir servis iş fonksiyon larının kapsandığı çözümlerinden oluşur. Bu fonksiyonlara örnek ola rak müşteri hizmetli, cihaz takip, ekip ve iş dağılımı, faturalama gibi --- liiiii3 A o o o ,_ o o o o ı . > süreçleri verebiliriz. Bu çözümler daha çok kurumsal sistem içe risinde kullanılır. Analitik Oluşu: Adından da anlaşılacağı gibi bu bi çiminde müşterilere ait verilerin elde edilmesi, depolanması , işlen mesi, analiz ve tahminlere dönüştü rülerek raporlanması işlemleri gerçekleştirilir. Böylelikle Servis Oto masyon Sistemi'nin, operasyonel ve entegrasyon özellikleri üzerine analiz ve raporlama özellikleri ek lenir. İşbirliğine Yönelik Olması: Bu biçim aslında diğerlerinin en uy gun birleşiminden oluşur. Müşteri- ler ile şirketler arasında tam anla- � 0 mıyla bir etkileşim ve koordinasyon � ağının oluşmasına imkan veren bu :;ız çözümler, farklı iletişim kanallarından (web, telefon, e-posta vb.) ge- � len bilgilerin değere dönüştürül- � mesini sağlar. İşbirliğine Yönelik çö- vı zümleri müşteri ile etkileşime im- kan veren tüm fonksiyonları içerir. Yavuz KARAKUŞ Çözüm Yazılım im "iii ·e C ; "iii 273 {!!. PROJE I MONTAJ I TAAHHÜT EKONOMİ\<... \fEOOĞRU s\SlEMLER \Ç\N. Çal ışma Konuları mız KaloriferDoğalgaz KlimaHavalandırma Sıhhi Tesisat Yangın Söndürme Buhar Basınçlı Hava izolasyon Çelik Konstrüksiyon Referanslarımız BEKO Elektronik A.Ş. ÖZTİRYAKİLER A.Ş. Ekşioğlu AKKENT Evleri ATLAS RESİDENS (TMO YALKON) AYAZAĞA OYAK Blokları BAHA Holding ATAKÖY B 14 - A 13 Beylerbeyi SEVGİ İ lkokulu ZEKERİYAKÖY Çarşı Blokları KEMER COUNTRY Villaları Sur Yapı İ . TARMAN İlköğretim Okulları MİMAROBA, SİNANOBA Emlak Bankası Konutları PENTA Reklam Fabrika Binası '-. U �� M□RMAN Mekanik Tesisatta Lider Kuruluş 0212 614 23 88 1 www.morman . com.tr

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=