Tesisat Dergisi 111. Sayı (Mart 2005)

k "r I kinlikl r IBasın Sponsorluğunu! Üstlendiğimiz Arıtma 2005 Gerçekleşti Teknik Yayıncılık Tanıtım Tic. ve San. A.Ş., Kent's Fuarları kapsamında dü zenlenen Arıtma 2005 Arıtma Sistemleri Ekipmanları ve Çevre Teknolojileri Fuarı'nın basın sponsorluğunu üst lendi. ■!!!!l!!!!!!!!!'!!!!' �-r:::: !U=:İ lf: 111:iCR:l l---:� \I■ Arıtma sistemleri, Ekipmanları ve Çev re Teknolojileri Fuarı, Belediye Ekip manları ve İhtiyaçları Fuarı, Kent Mobilyaları, Park ve Bahçe Düzenlemesi Ekipman ve Donanımları Fuarı, Spor Malzemeleri, Spor Tesisi Ekipman ve Donanımları Fuarı, Gayrimenkul Yatırım Ortaklıkları, Proje Tanıtımı, Finans manı ve Aracılık Hizmetleri Fuarları n ı kapsayan Kent's Fuarları, 3 Mart 2005'te İzmir Kültürpark Fuar Merke zi'nde açıldı. Tesisat Dergisi olarak Basın Sponsor luğunu üstlendiğimiz fuarın açılışına İzmir CHP Milletvekili Hakkı Ülkü, İzmir Vali Yardımcısı Cezmi Batuk, İzmir Esnaf ve Sanatkarlar Odası Başkanı Mehmet Ali Susam ve başka kentlerden belediye başkanları katıldılar. Su arıtma sistemleri, içme suyu arıtma sistemleri, atık su arıtma sistemleri, evsel ve endüstriyel kullanım suyu arıtma teknolojileri, alternatif enerji sis temleri, atık biriktirme, iyileştirme ve imha sistemleri.boru ekipmanları, vana ve pompa ekipmanları, hidroforlar, bağlantı elemanları, su sayaçları, su yalıtım ürünleri, kanal, boru, tesisat temizleme cihaz ve sistemleri gibi ürünlerin sergilendiği Arıtma 2005'te yer alan Teknik Yayıncılık Tanıtım Tic. ve San. A.Ş. standı yoğun ilgi gördü. 6 Mart tari hinde sona eren ve özel sektör tarafından büyük talep gören fuarı, 23 bin 438 kişi ziyaret etti. 220 1Pilsa'dan 2004 Yılı Değerlendirmesi Pilsa A.Ş., İstanbul Maltepe, İstanbul Topkapı, Ankara, İzmir ve Adana'da bölge müdürlükleri, Bursa ve Sam sun'daki bölge temsilcilikleri ile tüm bölgelerden gelen satış elemanlarını Bolu Abant'ta bir araya getirdi. Türkiye'nin birçok bölgesinde görev alan satış elemanlarının katıldığı Pilsa Pazarlama ve Satış Grubu Toplantısı, 15- 16 Ocak tarihlerinde Taksim lnter national Abant Palace Oteli'nde yapıl dı. Toplantıda firmanın 2004 yılı değerlendirmesini yapan Pilsa Pazarlama Müdürü Mestan Gültekin, fabrikalarda yapılan yatırımlara değindi. 2004 yılının çok başarılı geçtiğini ve üretim kapa sitesi ile ürün çeşitliliğini artırmayı hedeflediklerini belirten Gültekin, Pil sa ' nın 2005 yılı hedeflerinin yatırımlarla birlikte büyüdüğünü, pazardaki haksız rekabet ortamı nedeniyle satış grubuna önemli görevler düştüğünü vurguladı. Gültekin, "Pilsa, büyük bir potansiyele sahip plastik boru pazarında, toplam kalite anlayışı ve çalışanlarının takım ruhu sayesinde daima önemli bir yere sahip olacaktır" dedi. 1Bosch'tan Performans Değerlendirmesi Bosch Sanayi ve Ticaret A.Ş., şirketin 2004 yılı kurumsal performansı ve 2005 yılına ilişkin hedeflerini bir basın toplan tısıyla anlattı. 1 O Mart tarihinde Çırağan Palace Kem pinski'de gerçekleştirilen toplantıda Bosch'un dünyadaki ve Türkiye'deki faaliyet alanları hakkında bilgiler veren Bosch Genel Müdürü Mehmet Gürcan Karakaş, Türkiye'nin 2004 yılı perfor mansını açıklayarak 2005 yılı beklentilerini aktardı. Bosch'un, faaliyetalanları nı ve yatırımlarını her yıl artırdığını be lirten Karakaş, son 1 O yılda Türkiye'ye yaptıkları yatırım miktarının yaklaşık 528 milyon Euro olduğunu kaydetti. Türkiye'ye yatırım yapma nedenlerinin başında, ülkede yapılan üretimin dünya çapında kıyaslanabilir kalitede ve yüksek verimde olmasının geldiğini belirten Karakaş, "Türkiye'nin bulunduğu bölgenin orta ve uzun vadede sürekli bü yüme potansiyeli gösteren bir pazar olması yabancı yatırımcıları buraya çe ken bir etkendir. Buna son yıllarda rekor üstüne rekor kıran ve göstergeleri daha da iyiye giden Türk ekonomisini de oscH eklediğimizde Türkiye yabancı ya-tırım cılar için gerçekten de çekici bir merkez haline geliyor." şeklinde konuştu. Karakaş, "2005 yılında ciromuzu 500 milyon Euro'nun üzerine çıkarmayı planlıyoruz. 2005 yılında 400 milyon Euro'luk ihracat ve 105 milyon Euro'yu aşan yatırım hedefliyoruz. Ayrıca çalışan sayımızı da 3 bin 600'den 4 binin üzeri ne çıkaracağız" dedi. Bosch'un Türkiye'deki başarısını İran'a taşımak için girişimlerine başladığını belirten Karakaş, otomotiv ana sanayide bölgenin en güçlü pazarlarından biri olan İran'ın sorumluluğunun kendilerine veril mesinden gurur duyduklarını söyledi.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=