E-Dergi Oku 
DUYAR POMPA
COPA

Wilo Türkiye Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Necati Ömer Zeyrek: 'İş Yapış Şeklimizi Hızla Pandemi Sürecine Adapte Ettik'

Wilo Türkiye Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Necati Ömer Zeyrek: 'İş Yapış Şeklimizi Hızla Pandemi Sürecine Adapte Ettik'

6 Temmuz 2020 | SÖYLEŞİ
295. Sayı (Temmuz 2020)
3.795 kez okundu

Wilo, satın alım öncesi gerçekleştirdiği ücretsiz keşif ile doğru ürün tespitinden ihtiyaca yönelik geliştirilen bakım paketlerine, pandemi sürecinde geliştirdiği servis hizmeti projesinden garanti sürelerinin uzatılmasına kadar kullanıcılarına her koşulda destek veriyor. “Pandemi dönemi ile birlikte Wilo Türkiye olarak iş yapış şekillerimizi hızla bu sürece adapte ettik” diyen Wilo Türkiye Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Necati Ömer Zeyrek, geliştirdikleri stratejiyi dergimize anlattı.

devamı için tıklayınız...


 


İlginizi çekebilir...

Covid-19 Salgını İklimlendirmenin Geleceğini Nasıl Etkileyecek?

Covid-19 salgınının, hayatın her alanına olduğu gibi sektörümüze de önemli etkileri oldu....
6 Temmuz 2020

Doğu İklimlendirme Yurtdışı İş Geliştirme Müdürü Zihni Işık: 'Dinle, Uygula, Güven, Tesis Et, Sun'

Doğu İklimlendirme Yurtdışı İş Geliştirme Müdürü Zihni Işık şirketlerinin faaliyetlerini dergimize anlattı....
4 Haziran 2020

Çamsan AVM'nin İklimlendirmesi Form'un Enerji Verimli Çözümleri İle Sağlanıyor

Çamsan Gayrimenkul Yatırım A.Ş. tarafından İstanbul Sancaktepe'de hayata geçirilen Çamsanpark AVM'nin iklimlendirme sistemlerindeki tercihi Fo...
4 Mayıs 2020

 

  • Boat Builder Türkiye
  • Çatı ve Cephe Sistemleri Dergisi
  • Doğalgaz Dergisi
  • Enerji ve Çevre Dünyası
  • Su ve Çevre Teknolojileri Dergisi
  • Tersane Dergisi
  • Yalıtım Dergisi
  • Yangın ve Güvenlik
  • YeşilBina Dergisi
  • Klima ve Soğutma Rehberi
  • Yangın ve Güvenlik Rehberi
  • Yalıtım Sektörü Kataloğu
  • Su ve Çevre Sektörü Kataloğu

©2020 B2B Medya - Teknik Sektör Yayıncılığı A.Ş. | Sektörel Yayıncılar Derneği üyesidir.