E-Dergi Oku 
E-Bültene Abone Olun
 
B2B MEDYA

DemirDöküm Rekabet Yarışını Farklı Bir Noktaya Taşıyor

DemirDöküm Rekabet Yarışını Farklı Bir Noktaya Taşıyor

4 Eylül 2019 Çarşamba | HABERLER
285. Sayı (Eylül 2019)
309 kez okundu

DemirDöküm, sektördeki rekabet yarışını müşteri deneyimi ve memnuniyeti projeleriyle farklı bir noktaya taşıyor. Teknolojinin de itici gücüyle son 5 yılda tasarımdan modellemeye, üretimden tedarik zincirine müşteriye dokunan tüm kanallarda büyük bir dönüşüme imza atan DemirDöküm; müşteri, çalışan ve iş ortakları tercihinde en değerli şirket olmak için kendine yeni bir vizyon belirledi. Çalışanları, iş ortakları ve tüketici araştırma sonuçlarıyla 5 yıllık gelişim planı hazırlayan ve plan doğrultusunda “Müşteri Deneyimi Platformu” ve “Müşterinin Yıldızları” programlarını hayata geçiren DemirDöküm, tüm ekosistemini geleceğe hazırlıyor.

Sanayinin ilk şirketlerinden biri olan DemirDöküm'ün asırlık hedefine ulaştıracak dönüşüm çalışmalarının odağında müşterilerinin bulunduğunu belirten Pazarlama Direktörü Bilge Kıran, "Düzenli olarak yaptığımız araştırmalarda tüketicilerin tercihlerini kendi araştırmalarının belirlediğini ve yetkili satış noktalarına gittiklerinde marka ve ürün hakkında bilgi sahibi olduklarını tespit ettik. Yine araştırma sonuçlarına göre, dijitalleşme öncesinde yetkili satıcılarımızın müşteriyi teknik dil ve yaklaşım sayesinde etkileyebildiğini ancak günümüzde bu tutumun güncel beklentileri karşılamadığını gördük. Tüm bu veriler doğrultusunda DemirDöküm Akademi projesini hayata geçirdik. 2018 yılında da bu yaklaşımı kendini geliştirebilen sürdürülebilir bir platforma taşıyarak sektörümüzün ilk müşteri memnuniyeti odaklı bütünleşmiş platformunu kurduk. DemirDöküm Akademi ve perakende performans ölçümleme sistemimizle başlattığımız bu platform; temelde ölçümleme, eğitim ve ödüllendirme sistemlerinin entegrasyonuna dayanıyor" dedi.

DemirDöküm Akademi'nin e-öğrenme platformunun da kullanıma açıldığını, iş ortaklarının tek tıkla eğitimlerine dijital ortamda ve diledikleri zaman diliminde devam edebildiklerini belirten Kıran; "Amacımız; yeni kurduğumuz platformumuzla hem müşterilerimizin hem de iş ortaklarımızın memnuniyetini ve aldıkları hizmet kalitesini en üst seviyeye çıkarmak ve DemirDöküm ile çıktıkları bu yolculukta kazanımlarını daha da artırmak. Bu doğrultuda DemirDöküm Müşteri Deneyimi Platformu’na her sene 1 milyon TL tutarında yatırım yaparak iş ortaklarımızın gelişim alanlarına yönelik eğitimler ve içerikler oluşturmaya devam edeceğiz. Aynı zamanda her sene farklı alanlarda ölçümleme ve gelişim hedefleri koyarak müşteri deneyimi süreçlerimizi 2022 yılına kadar sektörde en üst düzeye çıkarmak ve bu alanda farkımızı bir kez daha ortaya koyma hedefindeyiz" açıklamasını yaptı.

Müşteri memnuniyetinde üstün performans gösteren DemirDöküm paydaşlarını çeşitli teşviklerle desteklediklerini belirten Bilge Kıran; “Müşteri memnuniyetinde yüzde 90’ın üzerinde başarı gösteren firmalar için ayrıştırıcı olması adına, mağazaların giriş kapılarına ‘Müşteri Memnuniyeti Mükemmellik Ödülü’ etiketleri asıyoruz. Bu sayede müşterilerimiz farklı hizmet alabilecekleri noktaları kendileri görebiliyorlar. Önümüzdeki dönemde de bu firmalara internet sitemizde sıralama önceliği vereceğiz. Tüm süreçlerde sürdürülebilir üstün performans gösteren iş ortamlarımızı ise ‘Müşterinin Yıldızları’ elit programımıza dahil ediyoruz” dedi.


 


İlginizi çekebilir...

GF Hakan Plastik 2020 Hedeflerini Belirledi

GF Hakan Plastik, tüm beyaz yakalı çalışanları ile gerçekleştirdiği toplantı ile 2020 yılına başlangıç yaparak "Gücünü hisset, harekete geç' ...
13 Ocak 2020 Pazartesi

Demokrat Makina Mühendisleri MMO İstanbul Şube Yönetimi Adaylarını Açıkladı

TMMOB Makina Mühendisleri Odası İstanbul Şubesi'nden Demokrat Makina Mühendisleri, 34. Dönem Yönetim Kurulu adaylarını açıkladı....
10 Ocak 2020 Cuma

Eskişehir TTMD Semineri'nde 'İnsan Mühendisliği' Konuşuldu

Türk Tesisat Mühendisleri Derneği Eskişehir İl Temsilciliği tarafından düzenlenen sürekli eğitimler kapsamında Alarko Carrier Ankara Satış Büro Müdürü...
10 Ocak 2020 Cuma

 

  • Boat Builder Türkiye
  • Çatı ve Cephe Sistemleri Dergisi
  • Doğalgaz Dergisi
  • Enerji ve Çevre Dünyası
  • Su ve Çevre Teknolojileri Dergisi
  • Tersane Dergisi
  • Yalıtım Dergisi
  • Yangın ve Güvenlik
  • YeşilBina Dergisi
  • Klima ve Soğutma Rehberi
  • Yangın ve Güvenlik Rehberi
  • Yalıtım Sektörü Kataloğu
  • Su ve Çevre Sektörü Kataloğu

©2020 B2B Medya - Teknik Sektör Yayıncılığı A.Ş. | Sektörel Yayıncılar Derneği üyesidir.