E-Dergi Oku 
E-Bültene Abone Olun
 
B2B MEDYA

İklimlendirme Sektöründe Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Ödülü DemirDöküm'ün Oldu

İklimlendirme Sektöründe Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Ödülü DemirDöküm'ün Oldu

25 Mart 2020 | HABERLER297 kez okundu

DemirDöküm, Türkiye'nin en yüksek müşteri deneyimi ve memnuniyetini sağlayan markalarının belirlendiği A.C.E Awards (Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri) 2020'de sektörünün lideri oldu. Şikayetvar.com tarafından hazırlanan ve en iyi müşteri deneyimi yaşatan firmaların “Müşteri Deneyimi Endeksi” ile belirlendiği listede DemirDöküm bir kez daha kendi alanının lideri oldu. Ankara'da düzenlenen, 54 markanın ödüllerine kavuştuğu organizasyonda DemirDöküm, ‘Isı Sistemleri’ kategorisindeki birincilik ödülünü aldı.

Çalışmalarını "Her şikâyet bir armağandır" prensibi ile yürüten DemirDöküm'ün tüketici deneyiminin 360 derece kurgulandığını belirten Vaillant Group Türkiye Satış Sonrası Hizmetler Direktörü Zeki Kalaycılar, “Tüketici Deneyimi Geliştirme Bölümümüz, 0850 222 1 833 numaralı Müşteri İletişim Merkezimiz veya diğer kanallardan bize ulaşan her bir müşterimizin talebini yüzde 100 müşteri memnuniyeti prensibi ile 24 saat içerisinde çözüme kavuşturmayı hedefliyoruz. Çözüm sonrasında ihtiyaç veya şikâyetin ana nedenleri ile ilgili analizler yapıyoruz. Bu analizlerle de iş süreçlerimizi geliştiriyoruz. Birbirine sıkı sıkıya bağlı bu süreçler sayesinde her geçen yıl müşteri deneyimimizi daha da mükemmelleştiriyoruz. Özellikle tüketicilerin deneyimlerini diğer kitlelerle paylaşma alışkanlıkları günümüzde en üst seviyede. Sosyal mecralar, dijital platformlar ve Şikayetvar, tüketicilerimiz ile aramızda önemli bir köprü oldu, bağımızı kuvvetlendirdi. Bizi bu ödüle layık gören tüm müşterilerimize teşekkür ederiz” dedi.


 


İlginizi çekebilir...

Baymak'tan Uzaktan Görüntülü Teknik Servis Hizmeti

Koronavirüs (KOVİD-19) salgınının etkisini devam ettirdiği şu günlerde, Baymak iki önemli uygulamayı devreye aldı....
6 Nisan 2020

Wilo Eğitimlerini Dijitale Taşıdı

Wilo, koronavirüs ile mücadele kapsamında resmi makamların duyurduğu tedbir ve prosedürler doğrultusunda eğitimlerini dijital ortama taşıyor....
2 Nisan 2020

Ege Yıldız'ın Patronu Kemal Zorlu: "Hayatımız Suya Bağlı"

Salgından kendimizi korumada en önemli silahımız olan suyun hayati değeri bir kez daha ortaya çıkarken, bilim adamları temiz suyun tasarrufu ve bize s...
1 Nisan 2020

 

  • Boat Builder Türkiye
  • Çatı ve Cephe Sistemleri Dergisi
  • Doğalgaz Dergisi
  • Enerji ve Çevre Dünyası
  • Su ve Çevre Teknolojileri Dergisi
  • Tersane Dergisi
  • Yalıtım Dergisi
  • Yangın ve Güvenlik
  • YeşilBina Dergisi
  • Klima ve Soğutma Rehberi
  • Yangın ve Güvenlik Rehberi
  • Yalıtım Sektörü Kataloğu
  • Su ve Çevre Sektörü Kataloğu

©2020 B2B Medya - Teknik Sektör Yayıncılığı A.Ş. | Sektörel Yayıncılar Derneği üyesidir.