Tesisat Dergisi 293. Sayı (Mayıs 2020)

38 Tesisat / Mayıs 2020 tesisat.com.tr BAŞARI HİKAYESİ Ali Aktaş Bosch Termoteknik Pazarlama Direktörü YENİ ÖDÜLLERE İMZA ATACAĞIMIZ GÜZEL PROJELER GERÇEKLEŞTİRECEĞİMİZDEN HİÇ ŞÜPHEMİZ YOK B osch Termoteknik Türkiye olarak zorlu geçen 2019 yılını tüm orga- nizasyonumuzun çabalarıyla ve hedeflerimize odaklanarak başarıyla kapattık. Üretim üssümüz olan Manisa fabrikamızda, 2019 yılının Kasım ayında ürettiğimiz 100.000 adet kombi ile aylık üretim rekorumuzu kırdık. Son 4 yıldır, her yıl 700.000’i aşkın kombi üreterek ülkemiz ve dünyada birçok aileye ısıtma konforu sağladık. Manisa fabrikamızın kuruluşundan bu yana ürettiği cihaz sayısı 8 milyon adedi aştı. Bununla bir- likte Bosch Termoteknik Ar-Ge Merkezi- miz gelişim ve yeniliği her daim odağına alan çalışmalarını sürdürdü. Ar-Ge’de yaptığımız atılımlarla 2014-2018 yılları arasında Manisa’da En Fazla Patent Başvurusu Yapan 3. şirket olduk. Bu iş sonuçları ve ödüller ışığında Bosch Ter- moteknik Türkiye olarak, Bosch global içindeki stratejik konumumuzu koru- maya devam ediyoruz. İhracat Şampiyonluğumuza TİM İhracat Ödülleri Tarafından Bir Yenisi Daha Eklendi Müşterilerimize yenilikçi iklimlen- dirme çözümleri ve sıcak su ürünleri sunarken, enerji verimliliği sağlayan ürünlerimizle kullanıcılarımızın yaşam kalitesini artırmayı ve sektöre sundu- ğumuz katkıların devamlılığını amaçlı- yoruz. Başarılı üretim rakamlarımızı 41 ülkeye gerçekleştirdiğimiz ihracat ile pekiştirdik ve yıllardır süregelen ihra- cat şampiyonluğumuza, 2019 yılında da TİM İhracat Ödülleri tarafından bir yenisi daha eklendi. Ülke ekonomimize katma değer sağlamaya devam ettiğimiz 2019 yılında, İklimlendirme Sanayi İhracatçılar Birliği (İSİB) tarafından iklimlendirme sektöründe en çok ihracat yapan ve en çok kombi - su ısıtıcısı ihracatı yapan firma olarak ‘’İklimlendirme Sektöründe En Çok İhracat Yapan Firma’’ ve ‘’En Çok Kombi ve Su Isıtıcısı İhracatı Yapan Firma’’ ödülleriyle ihracat başarımızı kanıtladık. Bosch Grubu’nun termotek- nik iş kolunda önemli uzmanlık merkez- lerinden biri olan şirketimiz, üstün tek- nolojisi ve ürün portföyüne kattığı yeni ürünlerle dünya pazarındaki konumunu her geçen yıl güçlendiriyor. A.L.F.A. Awards’ta “Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Marka" Kategorisinde 3. Olduk Bosch Termoteknik küresel satış ve pazarlama faaliyetlerimizle de sek- törümüzde yükselerek öne çıktığımız bir sene geçirdik. Bosch olarak daima odağımızda yer alan müşterilerimize sunduğumuz ürün ve hizmetere olan bakış açımızı bir adım daha öteye taşı- dığımız 2019’da, müşteri odaklılığımızın sonuçlarını görmek motivasyonumuzu daha da üst seviyelere taşıdı. Bu kap- samda, müşteri deneyimi yönetimin- deki başarılarıyla ve müşterisiyle sağ- lıklı, sürdürülebilir ilişki kuran markala- rın onurlandırıldığı A.L.F.A. Awards’ta; Bosch markamızla isıtma ve soğutma sektöründe "Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Marka" kategorisinde üçüncü- lük ödülünün sahibi olduk. Social Media Awards’ta İklimlendirme Sektöründe Altın Ödülü Aldık Şirket olarak, müşterilerimize her yerden seslenebilmeyi ve onların da bize her daim ulaşabilmesini çok değerli buluyoruz. Bununla birlikte yenilikçi trendleri de takip ederek kendileriyle bir araya gelebileceğimiz mecralarda düzenli bir sıklıkla yer almaya önem veri- yoruz. Bu noktada, yıl boyunca aktif ola- rak kullandığımız ve birçok farklı içerik ürettiğimiz Bosch Termoteknoloji Face-

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=